Neurosenzorická terapie pro Péťu

Neurosenzorická terapie pro Péťu

Příběh je již zafinancován

Není skladem

Popis

„Dobrý den, jmenuji se Veronika a mám syna Péťu, narodil se bez komplikací v termínu, vyvíjel se v pořádku do svého 1,5 roku. Potom jsem si začala všímat že je jiný jako ostatní děti jeho věku, nedělal to co oni. Nehrál si s hračkami, nedíval se do očí, neslyšel na jméno, začal se vztekat ,protože nemluvil a my mu nerozuměli co po nás chce. Začalo kolečko vyšetření a zjišťování příčiny co vlastně našemu synovi je. Po půl roce byla stanovena diagnóza Dětský autismus a těžká forma adhd. Se synem jsem začala pracovat a navštěvovat rannou péči, logopedii, psychologa, psychiatra. Začal se pod naším vedením zlepšovat a vypadalo to že bude lépe. Bohužel před půl rokem se jeho stav velice zhoršil, začal být agresivní na své okolí i zvířata, nepomohli léky ani psycholog, psychiatr. Díky rané péči jsem se dozvěděla o Verheul Centre kde se synem docházíme na terapie ,které mu velice pomáhají v jeho rozvoji a s agresivitou, pomáhají i mě abych věděla jak s Péťou pracovat a začlenit ho do běžného života aspoň trochu a tím ho připravit
i na budoucnost, která ho čeká.

Péťa má dětský autismus a těžkou formu ADHD, moc by mu pomohli terapie ve Verheul Centre v Ostravě kam teď dojíždíme. Učí Petu pracovat se svými pocity a emocemi, aby nebyl agresivní vůči svému okolí i zvířatům, moc se jim to daří a mě to pomáhá. Také abych věděla jak i já s ním mám pracovat a připravit ho na budoucnost, která ho čeká a aby byl schopný s dopomoci vše zvládnout. Péťa má problém s chováním a agresivitou ke svému okolí a zvířátkům. Pomáhají nám ve Verheul Centre v Ostravě jak v sociální oblasti tak po psychické stránce díky této terapii dokáže lépe vyjádřit své emoce a tím je pro nás snazší pochopit
co se děje a učí se jak reagovat v určitých sociálních situacích což doteď neuměl, ale terapie jsou bohužel finančně náročné pro mě, ale moc mu pomáhají. Péťa rád rozdělává a montuje různé věci, je technicky velice zdatný a šikovný, má skvělou paměť na různé věci a cesty.“

Očima pracovnice rané péče:

„Péťa je velmi temperamentní šestiletý chlapeček, kterého znám z rané péče. Jsem jeho klíčový pracovník. Má poruchu autistického spektra, ADHD a poruchu řeči. U Péti se snažíme o maximální rozvoj, ale již delší dobu máme největší problém
v sociální oblasti a se zpracováním emocí. Poněvadž situace byla již neúnosná, začal Péťa navštěvovat intenzivní terapie ve snoezelen prostředí v Ostravě. Jedná se o terapie, které Péťovi velmi pomáhají jak v sociální, tak v psychické oblasti. Učí se zpracovávat
svoje emoce jiným způsobem, než agresivitou a zklidňuje se i jeho hyperaktivita.  Terapie je ušitá Péťovi na míru. Začíná se eliminovat jeho nežádoucí chování a zároveň se učí nové dovednosti. Posiluje se jeho sebeobsluha, rozvíjí se komunikace, učení a sociální interakce. Terapie je velmi nákladná, není hrazená pojišťovnou a pro mnoho rodin je finančně nedostupná. Stejně jako u všech terapií, i u snoezelen je nezbytné, aby byla dítěti terapie poskytována pravidelně. Jen tak mohou být její účinky viditelné.“

X